روغنکاری در کمپرسور کولرگازی

روغنکاری باعث کاهش ساییدگی و افزایش راندمان کولرگازی و خنک شدن قسمت های مختلف کمپرسور می شود، مقداری از این روغن همیشه با مبرد از کمپرسور خارج می شود و بعد از چرخش دوباره به محفظه کمپرسور برمی گردد.


خرابی روغن یا مبرد در سیکل مشکلات زیر را به همراه خواهد داشت:

1-    تولید اسید های ارگانیک و غیر ارگانیک

2-    ایجاد خوردگی و پوسیدگی در سیکل کولرگازی و چیلر

3-    کاهش میزان روانکاری روغن در کمپرسور 

4-    ایجاد سائیدگی در قطعات متحرک سیکل تبرید

5-    ایجاد رسوب و کثیفی و گرفتگی در سیکل تبرید

6-    ایجاد سائیدگی در قطعات متحرک سیکل تبرید

7-    افزایش دمای دیسچارج

8-    خرابی کمپرسور

9-    سوختگی سیم پیچ موتور

حداکثر مقدار رطوبت موجود در روغن سیکل تبرید 25PPM معادل 0.0025% می‌باشد و در صورتی که این مقدار افزایش یابد روغن سیکل باید تعویض گردد تا از آسیب های ناشی از خرابی روغن جلوگیری شود.



مدیریت:09174935800- 00 091773758      

      آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4

     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1

 شماره ثابت خدمات     07138380677



مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها